Torsdag 11 April 2013

Redan torsdag.. Shit vad veckorna går snabbt nu för tiden.. Fortätter dom gå såhär snabbt så kommer det snart vara sommarlov. 
Idag är jag hemma på order av min tandläkare.. Febern som hon pratade om har nu börjat komma, så jag har proppat i mig 2st alvedoner och ska snart lägga mig i sängen och se lite Skilda Världar.. 
Då jag fortfarande inte får äta fast föda så har jag gjort mig en smoothie. Super god va den också. =) Bra start på dagen.. 
 
Nähe, mer än såhär blir det inte idag. För kommer bara bli flummigt om jag ska sitta och skriva ner olika saker om inte hänger ihop med varandra... ;P 
 
Mot sängen.. eller soffan kanske det blir ;P 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback