Tisdag 2 April 2013

Hallå Hallå! 
 
Shit va träiningsvärk jag har i typ hela kroppen, fast mest armarna. Dom är som spagettin och jag kan knappt skriva eller hålla i nåt. Men shit vad jag älskart! Det är så här det ska va efter ett träningspass. Körde en riktig träningsdag igår med 2 träningspass. Ett på morgonen på gymmet, med Elli som sällskap och så sen boxpass på kvällen som verkligen var grymt igår. Nu jävlar börjar man komma in i det och har hittat rätta tekniken..Awsome! 
 
Idag ska jag njuta av min sista lediga dag. För imorgon är det tillbaks till verkligheten igen. Har varit hemma i över en vecka nu och jag saknar faktiskt mina små troll. Dock är det bara fritids denna vecka som är öppet, så det är bara mina fritidstroll jag får träffa. Skol trollen får jag träffa igen på måndag. =) 
 
Ska om en stund i väg med mamma till först arbetsförmedlingen(hon som ska dit) och sen ska vi iväg och storhandla lite. Ska se om jag kan hitta nån fin vårjacka. Vårskorna fixade jag igår. Åkte och bytte skorna jag köpte för en månad sen, då dom gått sönder. Hela sulan lossnade.. =/ Nu blev det ett par fejk converse med lite tjockare sula, som en liten platå typ. Jätte fina.. Tack lillebror för hjälpen! 
 
Bruno mår mycket bättre och igår slutade han med ena medicinen och imorgon är det sista dagen för den andra medicinen. På måndag ska vi tillbaks på efterkontroll för att se så att allt läkt som det ska. Men den där tratten han har på sig är ju inte sådär jätte poppis kanske.. Haha. Skrutten. Så söt i sin lilla rosa tratt.. 
 
Hejsan hoppsan kerstin!! Snart kommer mamma och här sitter jag halt klar..
Ha en toppen dag alla underbara! 
 
CIAO!
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback