Söndag 7 April 2013

Är jag vaken eller sover jag fortfarande?
Känner mig mer död än levande idag om jag ska vara ärlig. Sjuuukt trött och liite huvudvärk. Men vad gör det om 100år? NADA! 
 
Gårdagen var toppen. Startade med lite träning på gymmet med Lisa och kvällen bjöd på god mat och sen trevligt sällskap och lite flytande på vårt kära Plantan. Var en mycket trevlig kväll som slutade med att vi hängde kvar efter stängning och sen fick skjuts hela vägen hem, 
Tack för en mysig och trevlig kväll grabbs! (Jo, jag blev ju ensam brud där i slutet) 
 

Idag väntar en slappar dag. Men inte bara det. Nope, i eftermiddag blir vi hämtade av antingen L eller C för att bege oss ner till Plantan igen och där bli bjudna på käk och se matchen mellan mitt kära AIK och Syrianska FC ! Skulle så super gärna vilja va på plats på Friends arena! Men mina kära småbröder får hejja lite från mig också. Dom ska dit och även gå med några tusen till från Råsunda till Friends arena efter AIKs spelarbuss. Fy helvete vilken stämmning det måste va! Fan va härligt! KROSSA SYRIANSKA!!! FORZA AIK! <3
 
Men först på tur står en god frulle och lite Skilda Världar. Blir nog även en promenad senare.. 
Äggen är klara, vilket betyder att min frulle är klar. 
På återseende gott folk! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback