Söndag 14 April 2013

Börjar med att säga HIPP HIPP HURRA TILL MIN UNDERBARA MORMOR SOM FYLLER ÅR IDAG! <3
I eftermiddag blir det kalas.. 
 
Har börjat dagen med en powerwalk på 4.8km. Var riktigt skönt. Gymmet igår och pw idag. Gäller att ligga på topp. ;P 
På tal om det, fuskade imorse och ställde mig på vågen. Den visade ett positivt resultat. =) Fortsätter jag såhär så kommer jag klara mitt första mål utan problem. Har typ nästan redan klarat det. Bara liite kvar! =) Hejja mig! 
 
Idag är det som sagt kalas för mormor. Ska åka om ca en timme, så jag lär ju börja göra mig iordning lite. Kan ju inte åka dit svettig och i träningskläder. Haha.. Eller? ;P 
 
Ahopp,nähe... göra sig iordning va det ja! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback