New goals!

Dåså.. 
Några utav mina mål som jag satte upp hade jag tills igår och då jag klarade dom så måste jag ju sätta upp nya mål. =) 
Några mål är ju långsiktiga så dom stannar kvar, men vikt målet kommer ändras och kanske så kommer det nåt nytt mål. Träningsmålet klarade jag ju också, så får se vad jag hittar på där. ;P 
 
NYA MÅLEN! 
 
* Träna (gym/box) MINST 3ggr i veckan + promenader varje dag.
* Viktnedgång på -1.5kg vid nästa invägning. (Lördagen den 4/5. Om 2 veckor.)
* Köra LCHF i 1 månad(till 8/5)
* Springa/gå Vårruset under en timme. (Helst 50 min)
* Orka springa 5min på bandet på gymmet. (Till den 4/5)
 
Sådär ser mina mål ut just nu.. 
På träningen har jag lagt till Promenad varje dag, vilket inte kommer bli svårt då vi går promenader med eleverna i klassen i stort sätt varje dag. Men om det är någon dag som den uteblir på jobbet så ska jag försöka se till så att jag får min promenad ändå. Har ju faktiskt en halvtimmes rast varje dag, och då hinner jag en liten runda. ;P 
 
Viktmålet har jag nu satt att klara till om 2 veckor. Vill sätta lite mer press på mig själv och verkligen jobba för det. Vet att jag klarar det om jag bara ger mig fan på att klara det! =) Det är fortfarande ingen stor minskning jag sätter, men som jag sagt tidigare så spelar det mig ingen roll. Så länge jag ser resultat och känner mig nöjd så. Visst, blir det mer så är ju det bara ett plus. =) 
 
Ett mål som är nytt är att Orkar springa 5 min på bandet på gymmet. "Det är väl ingen konst", tänker ni nog. Men jo för mig är det de då jag alltid har haft svårt att springa på just löpband. Jag får ont i benen(benhinnorna) ganska direkt och det gör att jag inte klarar längre stunder löpning på bandet. :(
Men en sak som jag har märkt nu när jag tagit upp träningen igen är att det går lite lättare nu och jag tror att jag kan klara 5mins löpning på bandet. Igår blev det 2 min så.. Det går framåt. *Tummen upp*
Det målet har jag satt till samma datum som viktmålet.. Enklare att hålla koll då. 
 
Annars är målen dom samma. Kör på med LCHF och Vårruset är om ca en månad. =)
Nu är det bara kämpa för att klara dom här kortsiktiga målen så att jag om 2 veckor kan skapa nya mål. 
Hejja mig! =) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback