Måndag 22 April 2013

Ny vecka,nya tag. 
Jo man brukar ju säga så, men just idag så vette fan asså.. 
Har varit en mindre bra dag på jobbet då elever typ gjort revolt och varit trotsiga. 
Sen så får man en grymt tråkig nyhet från mamma, som gjorde att jag fick ont i magen och rysningar över hela kroppen. Vilka jävla idioter till människor det finns asså! Blir så arg! Nackskott på er som gör sånt här!!!! 
 
En annan sak är att jag håller på/är dunder förkyld,vilket gör att kvällens boxträning inte kommer bli av. Lisa är lika förkyld hon och mamma har ont i örat. Men för att inte ligga allt för mycket på latsidan så tänker jag och Lisa ta oss en promenad lite senare. Då rör vi iallafall på oss. ;P 
 
Vet inte vad det är, men jag har ett sjukt träningssug och vill bara till gymmet och köra tills jag stupar typ. Just därför känns det sjukt trist att missa kvällens boxträning. Men jaja, får bli en promenad och så kör vi gymmet på onsdag morgon. Om förkylningen vill ge med sig vill säga.... 
 
Nej gott folk. Nu ska jag fixa med lite tvätt(ovanligt va? ;P ) och sen byta om för promenaden med Lisa! 
 
Ha d! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback