Lördag 20 April 2013

Vill ni veta en sak?? =)
JAG HAR KLARAT MITT VIKTMÅL!! =) =) 
Har sen jag började träna gått ner lite över 3.5kg.. Vet inte exakt då vi inte har en digitalvåg, men det är över 3.5kg iallafall. Så grymt stolt över mig själv och nu vill jag bara sätta ett nytt mål och kämpa mig fram till det. 
Visst, 3.5kg på typ 4veckor är inte jätte mycket, men för mig räcker det just nu. Så länge jag ser att all träning och  min nya kostvana ge resultat så är jag nöjd. Hellre att det ger resultat än att det går uppåt. 
 
Från och med idag så kommer jag sätta mål på 1.5 vecka. Så nu kommer det bli kortare tid att sätta målet, men i stort sätt samma mål. 
Delar med mig av mina nya mål underdagen eller imorgon. Vet inte om jag hinner idag.
 
Har börjat denna dag med ett 2timmars pass på gymmet med Lisa. Blev en hel del cardio och lite ben/arm styrka. 
Så grymt skön känsla efteråt! 
 
Dagen i övrigt ser ut som så att vi ska iväg på äventyr ikväll, hoppas jag iallafall, verkar lite osäkert just nu. =/
Men jag ska iallafall lägga mig i ett bad nu och sen får vi se vad som händer och sker. 
 
Hej sålänge! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback