Fredag 26 April 2013

Men braaa där Veronica! 
Här är jag duktig och går upp vid 05.10, då jag börjar kl 07. Eller ja, det var vad jag trodde iallafall... Precis innan jag skulle trippa iväg till bussen så får jag den där känslan att nåt inte stämmer. Min intodution sa mig att jag borde kolla mitt schema innan jag går. Så jag gör det, och vad får jag inte se då??! Jooo, fröken börjar ju inte kl 7 utan kl 8! Gaaaah.. Så här har jag gått upp typ en timme tidigare i onödan och nu sitter jag här helt klar och har ca en timme att slå död på. Jahapp, är ju bra att man är vaken och lite med ibland. 
Tack min kvinnliga intodution för hjälpen! 
Hade jag tänkt till lite igår kväll så hade jag varit på gymmet nu istället för att sitta här. Typiskt! 
 
Det är fredag idag och dessutom löning! Woop woop.Men dom pengarna kommer nog försvinna ganska fort denna månad då det är fler utgifter den här månaden än vanligt. =( 
Det är annars en ganska grå och tråkig fredag. Känns som att den inte har börjat bra, men kan ju alltid hoppas på att den blir bättre. 
Ser ut att bli en lugn hemma kväll för min del. Pälsk ska tydligen ut med P och nån gammal bekant. Grabbkväll som han sa. Så jag får väl roa mig bäst själv jag vill här hemma. Kanske drar en sväng till gymmet? Det vore ju iofs inte helt fel.. Ska dit imorgon bitti med Lisa iallafall =) 
 
Ska nog köpa mig nåt gott till ikväll och bara ta det lugnt. Se på Let's dance och ha mys. Grymt sugen på LCHF-kladdkaka. Kanske ska gör mig en ikväll. Det med lite grädde och frysta bär.. Mmm.. Vattnas redan i munnen på mig. ;P 
 
Nähe, nu ska jag se til lså att hundarna kommer ut och sen får det bli tv'n en liten stund innan det är dags för mig att kila iväg.
 
GOD MORGON! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback