Fredag 19 April 2013

Då var ännu en arbetsvecka över jag jag har avslutat den med att ha min första öppning på fritids och badat nu på eftermiddagen med lite fritids elever. En helt ok dag faktiskt. Skönt att komma hem lite tidigare än vanligt också. Men så är det ju, börjar man tidigt så får man sluta tidigt. =)
 
Har varit en helt ok vecka. Dock lite trött och huvudvärk, men antar att det är sockerbehovet som tar sin talan. Har snart avklarat 2 veckor med LCHF och imorgon är det dags att kolla om jag klarat ett utav mina mål. Viktnedgången.... Har redan klarat ett mål. Träna minst 3 gånger i veckan. Jajjamensan, kör just nu måndagar(både gym och kickboxning), onsdagar(gym) och lördagar(gym). Sen så blir det mesta dels en promenad varje dag med eleverna på jobbet och även en längre promenad på söndagarna. Så det målet kan jag redan nu säga att jag klarat. *Tummen upp*
Återstår att se imorgon om jag klarar vikt-målet också... Har en känsla av att det kan ha gått. Men tänker inte ta ut något i förskott och hoppas på för mycket. 
I morgon ska jag kolla igenom målen och göra en ny mål-lista som jag kommer dela med mig av. En del mål är ju långsiktiga så dom kommer ju stanna kvar. Men det är några stycken som jag kommer ändra och kanske tillochmed lägga till nåt mål. 
 
Såg nu att jag fått med mig bad nycklarna med mig hem. Så typiskt mig! Men aja. Är ju ingen som ska använda dom i helgen ändå så. Får hänga tillbaks dom på sin plats på måndag. Det är nog ingen större fara.
 
Nähe, om man skulle ta och plocka lite här hemma med lite disk och tvätt kanske? Fast lär nog köra tvätten som ligger i maskinen igen, för dom har legat där sen i onsdag. ^^ haha.. usch va jag skäms! Är super dålig på att komma ihåg det där med att man måste ta ut och hänga upp tvätten när den är klar.. ;P haha
 
Men innan jag gör det så ska jag faktiskt byta om till mina slappar-kläder och slå på lite musica...=)
 
CIAO! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback