21September2012

Jaha, o så har det hänt igen. Gått alldeles för lång tid sen sist. Men så får det va.
Idag är det fredag och planen var egentligen att jag och min underbara Karl skulle ut med en gammal vän o hans tjejpolare. Men så blev inte fallet. Istället så ligger jag här i sängen, klockan är snart 22.00 och Pälsk sitter vid sin dator och kikar. Det fick bli en hemma kväll istället. Pälsk var iväg och köpte oss lite gott tidigare bestående av små godis.
Kvällens egentliga planer är framskjutet till imorgon.

På jobbet går det super och jag trivs fortfarande som fisken i vattnet. Helt fucking jävla awsome! Hoppas det blir massa mer tider där nästa vecka.

Har börjat känna av halsen lite igen. Men med lite varmt te så vet jag ju att det går över.

Just ja. Idag har vi fått en ny familjemedlem. En på 4 hjul sen här gången. Jojjomensan. En BMW kombi nånting står nu i vårar garage. Är inte så jätte duktig på det där med bil märken o så, men vet att det är en årsmodel -00 iallafall, o så är den svart. Skit fin är den. Eller ja, den duger. :)

Nej gott folk. Nu ska jag bläddra lite i min H&M katalog som jag fick hem i brevlådan idag och sen ska jag nog faktiskt sova. Börjar bli lite trött.

Tack o bock för denna gång!

Bruno säger god natt också...


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback