10September2012

Hejsan hallå!

Måste säga det att det har varit en ganska så krasslig dag idag. Som jag skrev igår så har jag åkt på världens dunder förkylning, men jag trotsade den idag och begav mig till jobbet ändå. Tycker ju så sjukt mycket om mitt nya jobb så ville ju inte stanna hemma. Fast nu såhär i efterhand kanske jag skulle ha stannat hemma iallafall. För det har varit jobbigt. Jobbigt med andningen och varit helt seg i kroppen. Promenaden på elevernas idrotts lektion var ju kanske inte det bästa heller.
Men som en gåva från ovan så är det imorgon friluftsdag för skolan och den slipper jag vara med på. Sen på onsdag så är det studiearbete och då är jag ju automatiskt ledig. Så 2 dagars ledighet står på tur och det kom perfekt. Hade ju gärna jobbat, men med denna förkylning så känns det skönt.

Ska passa på att kurera mig ordentligt dom här dagarna och jag har redan börjat.


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback