9Maj2012

I'm back!
Efter många tjat från vissa fröknar(fru Jensen) så tar jag mig nu kraften och kör på ett inlägg. Men jag kan inte lova när nästa kommer, för jag har blivit sjuukt dålig på det här med att blogga på senaste tiden. Why? Ingen aning faktiskt.

Det har gått några veckor sen sist och mycket har hänt.
Mamma fyllde 50år i fredags. Jag har gjort "mitt" första steg på äventyret. Det har varit underbara vår dagar med sol och värme. Första glassen har tagits nere på Våfflan och sen massa annat skojj. Valborg såklart också. Men jag tänker inte gå in grundligt på dessa saker. Inte just nu iallafall.

Idag ä det riktigt piss väder, så håller mig inne. Både jag och Stich. Har vairt iväg en sväng med Madde och käkat lite kina buffé, men annars inget spec. denna dag. Jag håller på och städar. Jo, men visst är det sant. Jag städar. I brist på annat. Typ.

En nyhet jag har är att jag och min vän och fd. kollega Jennifer ska jobba på självaste Big brother finalen som publikvärdinnor eller något annat skojj. Kanske som värdinnor i VIP tältet eller i VIP baren. Återstår att se vart vi blir placerade. Vet bara at tvi ska jobba där. Tack morbror för den möjligheten! Måste jag säga ännu en gång att du är bäst?! ;)
Det negativa med detta är att min kära Madde inte kommer kunna jobba med mig och att vi inte kommer kunna gå på finalen tillsammans som vi hade bestämt. :( Sjuukt trist. Men som plåster på såret så får Madde min biljett o får ta med sig vem hon vill. Kan ju inte bara skita i henne. Sån taskig vän är jag då inte !

Tror jag ska fortsätta med städningen nu. Ser att golven har torkat och nu är det dags för ytterlgiare en omgång med dammsugaren för att å bort all skit som kom fram när jag torkade golven. Sen blir det storstädning av köket.

Som sagt så kan jag inte lova när nästa inlägg kommer. Men ska iallafall försöka ge er ett inlägg om inte allt för många dagar. Kanske redan ikväll eller imorgon? Vem vet vilket humör jag är på ;P

Cha Cha Bitches!


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

HA EN AWESOME TORSDAG! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-10 & 00:55:21
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

ba bra här, lite små stressad över massa plugg just nu :) planer för dagen? :D

2012-05-10 & 05:59:44
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Det är lugnt :) Yes allt är okej med mig. Själv då? Kramar!

2012-05-10 & 07:19:42
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: mathilda

hej hej ha en superbra Torsdag :D

2012-05-10 & 10:13:05
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback