26Maj2012

Det är ju just typiskt att mina Clarityn tabeltter ska ta slut när det typ haglar pollen ute! Måste köpa nya idag. För jag orkar inte med en forsande näsa,rinnande ögon,klåda i hals o gom!

Idag är det lite svalare väder ute. Det är sol, men lite moln idag och blåser lite. Men det är fortfarande varmt i luften. Dock itne liak varmt som det var i typ går då man höl på att smälta bort av värmen.
Jag och Lisa(fredriks syster) sat tute i stort sätt hela dagen i solen igår och hade det super mysigt. Igår kväll såg man ett litet resultat på kroppen. Yeey !

Idag vet jag faktiskt inte vad som händer. Det är 3 olika saker som händer ikväll och både jag och F har beslutsångest om vad vi ska göra. Det är grillning hemma hos mina föräldrar, Anders fyller 30 och ska ha partaj och sen så är det ju Eurovision finalen ikväll som jag hemskt gärna skulle vilja se. Jag känner faktiskt för en mysig hemma kväll. Men vi får väl se hur det blir.

HEIPA SÅLÄNGE!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

haha jo, pollen är inte kul asså :/

2012-05-27 & 08:18:03
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: TJEJ PÅ 14 ÅR

Svaren på Frågestund Del 5 är uppe på bloggen nu! Säg till om du inte blivit länkad!

2012-05-28 & 11:02:29
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback