24Maj2012

Kalla mig störd eller vad ni vill. Men jag ställde faktiskt klockan på 7.15 imorse för att gå upp och få lite ögongodis såhär på morgonen. Fick veta igår att allas vår Ola skulle besöka Vakna! denna morgon och jag som har en liten crush i honom ville ju såklart se honom.. ^^ Jag vet, jag är inte normal. =)

Det är för övrigt en underbar dag att vakna till. Klarblå himmel,solen skiner,fåglarna kvittrar och det är redan värme i luften. Det har varit sånt här underbart väder i några dagar nu och jag bara älskar det. Har börjat få en liten solbränna också, men den ska bättras på.
Är sommaren här nu? =)

Igår hade jag en mysig dejt med mitt underbara blonda yrväder Catleen, som jag inte träffat sen i höstas typ. Var så sjukt kul att träffa henne och ha lite tjejsnack. Bara älskar den kvinnans galna upptåg och kommentarer. :) Nu har vi bestämt att vi MÅSTE ses oftare och vår nästa träff kan bli redan i helgen. Yeey!

Usch! Tog en klunk av mitt kaffe och insåg att det blivit kallt. =/ Urk.. Får bli att hälla ut det kalla och fylla på med nytt varmt kaffe och sen gå ut i solen. Ska fixa lite på uteplatsen idag tänkte jag. Gäller ju att passa på att utnyttja solen när den är här. :)

Snodde en bild från Cat som hon tog igår under våran dejt.
Sigtuna båthamn i sin prakt.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

jodå, helt okej här faktiskt :) planer för helgen? :D

2012-05-24 & 09:28:21
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback