Början på en lång resa.

Kom för en stund sen hem efter att ha varit en sväng på "byn".
Nu är en tid bokad och den långa resan har börjat. Kommer förmodligen bli en lång,känslosam,jobbig och påfrestande resa. Men i slutändan av denna resa kommer det vara värt varenda sekund och helt jävla underbart.
Det är lite läskigt nu när man verkligen är igång och vet vad som ska ske. Men som sagt så kommer det vara värt varenda sekund när/om det går vägen. Så nu hoppas vi att allt går bra.

Av nån anledning så sitter jag med tårar i ögonen. Varför vet jag inte. Rädsla? Lycka? Nervositet?

För att "fira" att vi nu är igång med detta så gick jag på hemvägen förbi Valvet och köpte med mig en sallad hem.
Så nu ska jag avnjuta den och sen städa lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: sara

nu får du ju berätta vad det handlar om, har man sagt a får man säga b:P Iaf till sina närmaste;)

2012-03-29 & 11:49:01
URL: http://mammaochhampus.blogg.se/
Postat av: Tinelin

Gravid, eller hur?....; )

2012-03-30 & 23:36:43

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback