5 Mars 2012

Har blivit väldigt dålig på att blogga nu för tiden. Men har haft fullt upp med annat och sen när jag väl suttit här vid datorn så har jag inte orkat slänga ner några rader.
Det är väldigt mycket jobb nu för tiden, och det gillar vi ju. :)

Idag och imorgon är jag ledig, men på onsdag är det dags igen att jobba. Får se om det blir fler dagar denna vecka. Lördag är iallafall en jobb dag.

Helgen har varit väldigt fullsmockad.
I lördags jobbade jag 8-13.30 och efter jobbet så tog jag bussen hem till familjen Forselius och dit kom även Pälsk och Stich. Där bjöds vi på underbart god köttfärssås och pasta. Åkte hem ganska tidigt då Pälsk skulle ut med en vän och jag skulle hem och duscha,laga matlåda och lägga mig tidigt. För i söndags började jag jobba kl 07.00 och var tvungen att gå upp runt halv sex. Jobbade 7-15.
Efter jobbet igår kom Frida och hämtade mig och vi åkte hem till Håtuna och familjen Forselius. Där bytte jag om, bättrade på sminket och sen satt vi, jag och Frida och väntade på att fröken Emma skulle bli klar. Tror hon plattade sitt hår typ 15 gånger. Vi höll på att bli tokiga på henne! Det som väntade och som var andledningen till allt fix var ju såklart live sändningen av Big brother som vi skulle på. :)
Hade även denna gången reserverade platser och hamnade på ganska bra platser. Emma den ungen var typ alltid i bild.(Hon satt exakt bakom Gry) Men jag och Frida fick också vara med ibland. ;P haha
Blev en sen kväll och jag trodde att jag skulle vara skit trött idag och sova längre än till kl 7. Men sånt där kan ju inte jag. Vaknade klar vaken runt 7.10 och såg till så att Pälsk kom iväg. Jo, han åkte ut till Värmdö idag igen för att jobba. Får se när han kommer hem igen, men förmodligen på typ onsdag eller fredag. Tråkigt att vi inte ses så mycket längre, men det är smällar man får ta ibland och det är ju pengar. Vi jobbar ju faktiskt. Han är ju alltid ledig på helgerna, men det är typ då jag jobbar. Helger och kvällar.
Jaja...

Nu hade jag tänkt göra mig lite kaffe och fixa lite här hemma. Pälsk hade städat hela lägenheten igår när jag kom hem, men tänkte ta en sväng med dammsugaren och diska lite. Disk finns det ju alltid lixom. ;P
Får se om jag orkar skriva nåt mer senare under dagen. Tror faktiskt det, men vi får se .

Ha d så länge folks!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

tack så mycket du! :D

2012-03-05 & 15:22:12
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja med mig är det bara bra! Hur är det själv? :)

2012-03-05 & 18:34:52
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Gabbi

Sv: Ja, det har jag verkligen! :D Själv då? KRAM

2012-03-05 & 21:08:41
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback