21Mars2012

Varför ska jag alltid gå upp "tidigt" när jag kan ligga i sängen hela dan ? VARFÖR? Dessutom när jag sovit piss dåligt inatt. :/
Vaknade vid halv 8, men kände att jag utan problem kunde ligga kvar och dra mig i sängen. Kvart över 8 steg jag upp. 45 min låg jag kvar med andra ord. Suck! Mitt huvud känns som att det ska sprängas, så fattar verkligen inte varför jag gick upp. Aja, nu är jag uppe iallfall. Kan ju kanske gå och ta mig en powernap sen.

Solen har tittat fram idag också och det ser ut att bli fint väder. Så fort huvudvärken går över så ska jag och Stich ta oss den där promenaden till skogen och leta efter lite vår tecken. Men det får bli när huvudvärken släppt. Tills dess får Stich nöjja sig med att springa på tomten och skälla på alla stackare som går förbi. Vi har en skit bra och läskig vakthund förstår ni ;)

Tror fan jag kryper ner en stund redan nu så att huvudvärken kanske släpper nån gång.

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Sv: Okej, kraam!

2012-03-22 & 07:58:28
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback