20Mars2012

Kaffet är upphällt,äggen kokas för fullt och på tv'n går just nu Vakna!. Men tror jag kommer byta över till gårdagens BB avsnitt som jag missade istället.

Idag är jag uppe med tuppen. Kände att jag måste gå upp tidigt idag och gick därför upp med Pälsk vid 06 imorse.
En stor anledning till att jag gått upp med tuppen idag är att jag ska jobba i eftermiddag/kväll. Eva ringde igår kväll, så det blir ett 15-21 pass idag. Skönt att jobba lite. Blir ju så seg av att bara gå här hemma hela dagarna.

Nä gott folk. Orkar faktiskt inte skriva mer just nu. Kikar in senare,kanske, jo men det gör jag.
Nu kaffe och om en stund ägg smörgås.

GOD MORGON!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja min dag var bra! Din då? :)

2012-03-20 & 10:10:42
URL: http://nathalienyren.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback