2 Mars 2012

Oj.. Det va ett tag sen jag skrev nåt. Förlåt för det. Har varken haft orken eller lusten och sen så har det varit endel jobbande denna vecka.
Men nu tänkte jag att jag ska sätta mig och slänga ner några ord åt er.

Idag är det fredag och vi har gått in i Mars månad. Man känner verkligen hur våren är på väg nu. Har vaknat nästan varje morgon denna vecka av strålande sol,klarblå himmel och plus grader. Så underbart! Idag är en sån dag, fast det ser ut att blåsa lite ute.
Ikväll kommer Pälsk hem efter en kort jobb vecka ute på värmdö. Han låg ju sjuk måndags och tisdags. Men ikväll kommer han hem för att ta helg. Det tråkiga är bara att jag jobbar hela helgen och att vi knappt kommer ses ändå. Men jaja, får sova tillsammans med honom iallafall och ha myskvällar framför tv'n :)

Jo, jag jobbar i helgen. Imorgon jobbar jag 8-13 och på söndag 7-15. Kul att jag börjar få lite mer tider nu att jobba. Trivs otroligt bra där.
På söndag kommer det bli en lång dag. Först jobb och sen direkt efter jobbet så åker jag hem till familjen Forselius. Jag,emma och Frida ska iväg på BB.

Oj.. Nu fick jag besök av två små prinsessor! =)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback