13 Mars 2012

Vilken underbar morgon det har varit!
Dock började den lite väl tidigt kanske, då jag absolut inte behövde stiga upp ur sängen kl 05.45 imorse. Men ni vet ju hur jag är. Jag vaknade av att Pälsk var uppe för att åka mot jobbet och tänkte att jag lika gärna kunde gå upp. Tog mig en smörgås och gav mig sen ut på en morgonpromenad med Stich. Väl hemma igen så hamnade jag på soffan och somnade där om och vaknade vid halv 11.
Hann inte vara vaken mer än ca 1 timme innan Madde ringde och frågade om jag ville hänga med och käka lite lunch på Valvet. Ofc ville jag det. Vem tackar nej till bästa sallads stället i stan lixom ? ;P
Så där hängde vi en stund och jäklars vad mätta vi blev. Som alltid när man äter där.

Nu har jag varit hemma ca en timme och fick för en liten stund sen ett samtal från Eva på Kortis, även mina sysslingars mamma. Hon frågade om jag ville ha fler veckor i sommar att jobba. Hade 3 veckor innan, nu har jag 6 veckor inbokade i sommar. =) Så som det ser ut nu så jobbar jag vecka 25-28, ledig 2 veckor och jobbar sen vecka 30-31.
Sånt här gör mig förbaskat glad. Äntligen börjar det "gå bra". Pengarna rullar in iallafall och det är något som det inte gjort på ett tag nu. Nä, det här gillas enormt!

Resten av dagen ska jag bara vara hemma. Tror jag ska ta mig ann våra golv och torka dom lite. En dammsugning kanske också vore på sin plats. Men tror fan att jag ska fira mina veckor i sommar med en kopp kaffe först! ;P

Kommentarer
Postat av: Sasha Zhigun

hey♥

nothing and u???

Sasha from Russia♥

2012-03-13 & 14:21:38
URL: http://lovesasha.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback