12 Mars 2012

Ny vecka. Nya tag.
Har börjat denna vecka med lite solning på altan med min underbara vän Madde som kom förbi på besök.
Det är verkligen underbart väder ute och man känner hur solen börjar vakna till liv nu. Tror faktiskt att jag kan säga att våren nu har kommit till Sigtuna! =) HAPPY!

Helgen har varit awsome. Jobbade i lördags 8-13, men annars har det varit en super mysig helg.Både i lördags till mello finalen och igår så har Pälsk lagat god middag och vi har myst framför tv'n med kex oh ost. En väldigt mysig och bra helg. Ser gärna fler sånna helger.

Idag är det dags för Pälsk att bege sig ut till Värmdö för att jobba igen. Men idag behöver han inte åka förräns i eftermiddag, så innan dess hade vi tänkt städa upp lite här hemma. Vi sa i fredags att vi skulle storstäda nu i helgen, men det har inte blivit av. Så idag ska vi iallafall börja med storstädningen och sen så kommer jag fortsätta lite varje dag denna vecka.

Som det ser ut nu så är jag ledig hela veckan. Inga pass inbokade, men skulle nästan kunna sätta 1000 kr på att dom kommer ringa in mig typ imorgon eller så. För det är alltid nån som är sjuk eller så. Men ringer dom så ser jag absolut inte det som något negativt. Tvärtom. Jag jobbar mer än gärna.

Back to the sun!
Mys middag i lördags.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback