Tröttsamt.

Jaha. O här sitter(halvligger) jag i soffan, iordning gjord och klar för att åka och handla med min kära far. Meeeeen, han kom ju helt plötsligt på att han har punka på ena däcket på bilen och att han inte kan åka med reservhjulet för det är ett lite mindre däck. Så det verkar inte bli nån handling idag. Typiskt! Suck! Jag som verkligen ville. Men aja.. Får se oma kanske jag och F kan åka när han kommer hem senare i eftermiddag.

Så vad ska jag hitta på nu då ? Fixa lite med tvätten kanske? Städa? Diska? Nää, nå sånt orkar jag inte göra nu. Men skulle ju behövas.
Ta en promenad, en lite längre sådan med Stich kanske ? Jo, men det lät ju faktiskt ganska skönt. Men får nog se till att börja gå nu då i sånnafall, för dt ser ut som att det ska börja regna vilken minut som helst.

Take Care!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback