Storhandling is the shit!

Det blev storhandling idag. Yeey! Fast på hemvägen så insåg jag att vi glömt handla typ hälften. Så typiskt. Men aja. Vi kom ihåg det viktigaste iallafall. Dock inga nya skor eller sommarjacka. Får ta det en annan gång.

Asså, vet inte vad det är. Men jag älskar verkligen att åka och storhandla. Asså på typ Willys eller Maxi. Idag fick det bli Lidl. Jag ser typ fram emot varje månads storhandling varje månad och kan gå i butiken i timmar om det är så. Haha. Jo, jag är lite störd. Men det vet vi ju redan. Det ända jobbiga är att jag och F alltid vill ha olika saker. Han är mer åt det "onyttiga" hållet, medans jag försöker vara lite mer nyttig. Så vi har kommit överrens om att när det är han som betalar så väljer han det han vill (jag smyger ner det jag vill ha i kundvagnen^^) och när jag betalar, som idag, så är det mer jag som väljer vad vi ska ha. Nästan iallafall. Haha. Asså det är klart att vi delar på allt ändå. Men det är alltid nåt som jag vill köpa hem som inte F ser nån nytta i och tvärtom.
Ja vi är lite knasiga. Jag vet. Men det bjuder vi på. =)

Funderar på om jag ska ta och hänga upp den där tvätten som jag slängde in i maskinen när vi kom hem, kanske. Jo. Lika bra och göra det nu så är det gjort.

Kommentarer
Postat av: Emelie Säw

Fin blogg :)

2012-06-10 & 18:05:04
URL: http://emeliesaw.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

min har varit braaaa! :D

2012-06-11 & 06:09:47
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback