Becuse i made it !

Jo men visst gjorde jag det! 
Med andra ord. Jobb intervjun gick super och nu ska jag bara fixa lite belastningsregister och sen kör vi. =)
Stället jag ska vara på är ett gruppboende för utvecklingsstörda och det verkar vara ett jätte bra ställe. Tror jag kommer trivas där. Äntligen ett jobb att gå till, och så i augusti börjar jag plugga till uska(undersköterska). Kommer bli awsome det här ! =) 

Men först ska jag vara ledig denna vecka och fixa med allt. Kanske blir att jag börjar nån dag nästa vecka eller veckan där på. Beroende på hur lång tid det tar med mina papper o så. 

Tänker fira detta med en god krov-och broccoli gratäng som just nu står i ugnen och reder sig. 



Kommentarer
Postat av: angelica

grattis va skoj

Svar: Taack :) Hoppas ni haft det bra här uppe i helgen ? =)
Vonna

2012-06-21 & 10:43:00
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback