7Juni2012

Fan! Nu har det gått sådär lång tid igen sen senast jag skrev något. Fy på mig!
Fast en här gången har jag faktiskt haft väldigt mycket annat att göra.

I söndags var det den efterlängtade BB finalen och jag och Jenn jobbade som VIP-värdinnor. Jag blev "Golv ansvarig" på VIP:en och höll koll så att allt stod rätt till. Trots det tråkiga regn vädret så var det en uper kväll som avslutades med efteresten på Cafét (Café Opera)där jag och Jenn röjjde gärnet. Så sjukt kul att träffa lite deltagare o  annat folk.
Var hemma vid 06 på måndag morgon och jag och min älskade Pälsk möttes i dörren typ. Han skulle ju iväg o jobba.
Måndagen blev sjukt seeeeg och jag hade en riktig bakis dag med pizza och massa annat onyttigt. Men va fan! Sånt måste man ju få unna sig ibland. ^^

Annars har det inte hänt så mycket denna vecka.Nationaldagen igår, men vi firade den inte på något speciellt sätt. Fixade ordning på tomten bara.

Just ja!! Har ju världens bästa nyhet! =) Sigtuna har ÄNTLIGEN fått nya invånare i form av familjen Karlsson/Jensen/Ericsson. I'm so fucking happy! Välkomna hit älskade vänner! =)

Nähe, jaha.. Nu ska jag vara lite hemmafru och först vika lite ren tvätt för att sen hänga upp ny blöt tvätt.

På återseende! (Inom kort)



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback