27Juni2012

Tjollahopp! 
 
Idag är det ingen vanlig morgon. Näpp, för denna morgon så har jag vaknad upp med 3 pöjkar vid min sida. Pälsk och Stichi i vanlig ordningen men går flyttade även en liten chihuahua prins in hos oss och vi välkommnar honom med öppna famnar. 
Jag såg honom på blocket.se igår och blev kär direkt. Tog någon timme innan hans husse ringde upp och sa att vi var dom som dom valt ut. Blev överlycklig och jag och mamma åkte iväg och hämtade prinsen i Södertälje. 
Han heter Bruno Boy, eller ja egentlgien Brunos kille, men vi kallar honom Bruno eller Bruno Boy. Han är en ren rasig chihuahua hane på 1 år som är världens sötaste, på delad första plats med Stichi såklart. Dom två går super bra ihop och idag ska vi bara mysa hela dan. 
Äntligen har Stichi en kompis att leka med på dagarna och när i är iväg. Kommer bli perfekt det här! =) 
 
Stort välkommen Bruno Boy till vår familj! Vi ska ta hand om dig till 100% och behanda dig som den prinsen du är! <3 
 
Nu ska jag göra mig lite kaffe och sen bara ha riktigt morgon mys med mina två prinsar.
Ska nog ta en aldevon också. Känner att en huvudvärk är påväg.. =( 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback