19Juni2012

Good Morgon! 

Asså fortfarande. Hur funkar nya Blogg.se? Fattar ju inte ens hur man svarar på kommentarer.. Vad jag inte gillar förändringar här. Haha

Nåja. Dagen har börjat med att jag sov så hårt att jag inte ens hörde när Pälsk gick upp och begav sig till jobbet. Vaknade sen vid 9.20. Vad har hänt? Jag som är en pigg morgon människa.. =/ 
När jag väl stigit upp så begav jag mig ut på min traditionella morgon promenad som idag blev den lite kortare rundan på ca 20 min. Men på dom minutrarna hann jag 2.1km.
Anledningen till den kortare rundan är för att jag ikväll ska gå ut och gå med mina kära svägerskor Anna och Lisa, och då blir det en längre promenad. Vi ska börja ta kvälls promenader från och med idag, typ. Eller iallafall så ofta som vi kan. Tror jag. Haha. Vi ska iallafall gå ut och gå ikväll. =)  
Så nu kommer et bli 2 promenader om dan. En morgon promenad med mig själv och en kvällspromenad med A och L. 
Hejja, Hejja!! 

Jaha.. Göra lite nytta av denna dag kanske. Tvätten, här kommer jaaag! 




Kommentarer
Postat av: angelica

Ja precis. på samma sida där du kan se dina kommentarer så finns en flik som heter "svar till mig" o där kan du la se hur folk svarat.

men verkar va en beta funktion ännu och alla har inte det nya heller så verkar bäst o svara såhär på gammalt hederligt vis haha :P

2012-06-19 & 16:04:14
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback