18Juni2012

För det första.
Va fan har hänt med Blogg.se ? Blir ju alldeles förvirrad när allt ser ut på annat sätt och är nytt. =/ 

Så.. God morgon gott folk!
Skulle precis ge mig ut på en promenad, när jag ser hur ett stort svart moln kommer insvepandes över oss. Så vände och gick in igen. Hoppas det kan bli finare väder under dagen så att jag kan ta min promenad. Har ju inte blivt nån promenad alls i helgen och så har det slunkit ner lite socker också. ^^ Men nu är det ny vecka och nya tag. 
På tal om socker. Jag går nu in i vecka 2 med LCHF och imorse när jag ställde mig på vågen så visade den -2kg. Då har jag visserligen inte vägt mig när jag startade med dethär, men jag vet på ett ungfär hur mycket vågen visade sist jag ställde mig på den, och ska jag gå efter det så är det -2kg. =) 
Den här veckan har jag bestämt mig för att jag ska få unna mig lite socker på fredag när det är midsommar. Dock inte svulla i socker, men lite ska jag unna mig. Tror inte det kommer bli så mycket av det iallafall då mitt socker sug börjat avta. 

Helgen har varit helt ok. Vi begav os ju upp till Huddik i fredags för att fira Lisa på hennes student. Var en trevlig men lång dag och både jag och Pälsk var helt slut när vi kom hem på kvällen och slocknade ganska fort. 
Lördagen var lugn. Vi var hemma hos mamma o pappa där även lilla mormor var. Åt lite middag där och på kvällen tog vi en sväng ner på byn. 
Igår var vi nere på kollonilotten en sväng, trots regnet. Annars inge spec. Möblerade om här hemma och åt super god middag. Viltskavs gryta med broccoli för min del och pommes till Pälsk.

Idag,i eftermiddag ska jag på jobbintervju. Ska bli spännande coh se hur det blir med det stället. Har jag tur kanske jag kan få börja redan imorgon eller iallafall denna vecka. =)

Oj va långt inlägg det blev denna morgon. Men det bjuder jag på ;P 
Nu får det bli lite frukost och hoppas på bättre väde rså jag kan ta en promenad.. 

Kommentarer
Postat av: angelica

se till o gör massa smarriga lchf recept till midsommar, du kan ju baka godgoda pajer o sånt som du FÅR svulla i :)

Svar: Jaa, jag tänkte sitta o kolla efter lite sådant nu i veckan och börja planera. ;P haha
Vonna

2012-06-18 & 15:50:05
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback