13Juni2012

"Den blomstertid nu kooommer!"
Idag har många skolor här i komunen skolavslutning och där bland skolan som ligger alldeles här intill. Hör ända hit hur dom sjunger,applåderar och hurrar. Blir lite sådär nostalgisk. Men ikväll får även jag gå på en avslutning. För vi ska iväg på Prinsessornas dagis avslutninig. Ska bli super mys :)

Dagen började segt. Klev ingte upp förräns vid 7.15 och var på väg att somna om i soffan. Men då tog jag mig i kragen och släppade mig ut på en morgonpromenad för att vakna till liv. Det gjorde jag väl också. Lite iallafall. Blev en runda på 3.4km, så jag är helt nöjd. Hade väl kunnat knata på lite längre. Men orkade inte idag. ^^

Har precis avnjutit världens godaste omelett gjord på LCHF vis. Den var så god så det vattnades i munnen. Mun orgasm på hög nivå. Verkligen nåt jag rekomenderar. Omeletten asså. ;P
Tänkte föresten skapa en ny kategori här som ska få heta "LCHF-recept" där jag kommer lägga upp lite goda recept på LCHF mat eller så.
Är det här nåt som kan gå hem kanske ? :)

Nu ska jag leka hemmafru och göra mina vanliga vardagssysslor.
En kaffe ska jag göra mig också. :)

Kommentarer
Postat av: angelica

du MÅSTE testa lchf choklad mousse SÅ GOTT och jag föredrar den starkt framför vanlig. lätt är det oxå

2012-06-13 & 18:15:16
URL: http://snultan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback