12Juni2012

God Morgon!

Då satt man här igen. Klockan är nu 07.01 och jag har varituppe i ca en timme. Om en halvtimme vid 7.30 ska jag och Tove(grannen) ta oss en morgonpromenad. Fast egentlgien så orkar jag inte det idag då det känns som att jag inte sovit nånting inatt. Men jaja. Det är bara bita ihop och ge sig ut. Får se hur långt vi orkar gå. =P

Ett stort glas iskallt vatten och 2st kokta ägg har jag hunnit svulla i mig nu på morgonkvisten. Diskat har jag gjort också. Trots att jag är jukligt tröt och seg idag så har jag varit en liten hurtbulle. Haha.. Återstår väl att se hur denna dagen slutar.

Anledningen till att jag är å trött som jag är idag är för att vi kollade på matchen igår och jag var trött redan när den började. Var ju kanske ingen höjdar match direkt och jag gick och la mig lite små sur över förlusten. :(

Oj! Måste gå och borsta tänderna o börja fixa till mig. Kan ju inte gå ut o gå med Tove och lukta pyton. Stackars henne isånnafall.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback