11Juni2012

Då var det dags för en ny vecka och nya tag. Nya tag är verkligen något som den här veckan kommer bjuda på.
För från och med idag så kommer jag börja med något. Säger inte riktigt än vad det är, för jag hade tänkt och göra ett eget inlägg om det senare under dagen. ;P Så håll utkik!

Har iallafall börjat denna dag och vecka med en kickstart. Begav mig ut på en morgon pw vid 06 tiden imorse och det blev en runda på 4.7km. En helt ok start på dagen och jag känner mig nu fit for fight. Haha. När jag kom hem gjorde jag iordning en god frukost bestående av ett kokt ägg,lite havregrynsgröt och en kopp kaffe. Havregrynsgröten har jag ju nu fått höra att jag skulle ha avstått ifrån. Men jaja. Vad gör det om hundra år. ;P
(där har vi en liten ledtråd till mitt "nya tag"^^ )

En sak som är väldigt skojjsig är att jag från och med imorgon kommer få sällskap på mina morgonpromenader av vår kära granne Tove. Hon frågade om jag ville ha sällskap på promenaderna och det är klart jag vill det. Alltid roligare om man är 2 ju. Så imorgon bitti kör vi igång. Hejja oss!

Idag blir det en hemma dag. Kanske tar mig en sväng ner på byn och införskaffar lite till middagen ikväll, men annars blir det en hemma dag.  Det är ju sol ute idag, så kanske sätter mig ute på altan en stund.

Over and out for now!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback