10Juni2012

God morgon soltrålar!

Idag har vi tagit en sovmorgon. Eller ja, F sover fortfarande och jag har varit uppe sen ca 9.40.
Frukosten är på ingång och idag bjuds de på kokta ägg på hårdsmörgås och en kopp kaffe.Mumma!
Det blev föresten så att vi bgav os enr till spelningen på Farbror Blå igår. Att F skulle dit visste jag ju, men om jag skulle med var ju lite osäkert. Men jag hakade på. V tog oss en pizza på Plantish där vi mötte upp Madde och sen begav vi oss till spelningen där man träffade på massa folk. En helt ok kväll.

Idag SKA det storhandlas, om jag så ska åka själv och ta allt på bussen. Haha. Nä, men vi måste verkligen åka och storhandla idag. Kylskåpet börjar eka tomt nu. Ska se om jag kanske kan flörta in mig ett par nya skor eller en sommarjacka också. ^^

Nej! Fruuuukooost time!

Ha d!

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

hur har din helg varit då? :D

2012-06-10 & 14:30:39
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback