3Juli2012

Pissenissar och Pissetossor! 
 
Det har gått och blivit Juli helt plötsligt och nu har äntlgien sommaren börjat visa sig. Kan man hoppas på en fortsatt sommar med sol och värme nu kanske ? Har ju inte ens tagit årets första dopp än. Kanske blir nu i veckan då om det fortsättr vara såhär underbart väder. 
 
De tvar några dagar sen sist. Har faktiskt inte haft orken till att blogga dom senaste dagarna. Men för att sammanfatta dom lite kort så har det väl inte hänt så mycket. Var iväg till veterinären med prinsarna igår. Bruno skulle vaccineras och Stich besiktas. Det gick ju toppen. Så duktiga. Sen så har vi...hmm..Nä aså det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Vi har köpt nytt köksbord och en ny mikro =) Haha.. 
 
Idag ska jag bara vara hemma och fixa. Har redan börjat fixa ute på tomten och slängt in en tvätt i maskinen. Ska iväg och handla lite med mamma senare idag. Imorgon ska jag iväg till Danniella igen och göra klart håret. Det är ju lite färgning och kanske även lite klippning kvar. Så det ska hon fixa till imorgon. Super snälla Daniella =) 
 
Just ja!! Har ju faktiskt en glad nyhet! =) Jag har kommit in på omvårdnads programmet på komvx till hösten. Börjar den 20 augusti och sen är det 3 terminer som väntar. Ska bli sketa kul faktiskt. =) Äntligen kanske jag kommer nånvart med allt. 
 
Nu ska jag ta mitt kaffe och mina prinsar och gå ut och sätta mig i solen på altan. Måste ju passa på när solen är här om den nu skulle försvinna igen.. 
 
HEIPA ! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback