Snöig dag.

Då var denna dag och vecka slut då.
Veckan avslutades med vääälidgt mycket snö. Den kom tillslut iallafall.

Ställde mig och gjorde lite middag för en stund sen. Fick bli min speciallitet. Korvstroganof. Måste vara lite egenkär och säga att jag är bäst på att göra stroganof. ;P
En dusch har jag hunnit med också, och en promenad med Stich. Men då snön vräkte ner så fick det bli en lite kortare promenad.

Men jaha, ja men dåså! Tack för den här veckan.
Det snöade endel.
Men det hindrade inte mig och Stich.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

nu ber jag om ursäkt en gång för alla för hur jag har varit dom här dagarna. vad som har hänt med mig står i mitt senaste inlägg, kolla in om du vill se. just nu går jag på tabletter och hoppas på det bästa.



hoppas att du får en fin dag idag! :)

2012-01-23 & 05:57:48
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Elin Sandelin

sv: okej :)

2012-01-23 & 10:01:07
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback