Simtag ikväll.

Middagen står i ugnen,lasagnette, mamma städar och här sitter jag. :)
Men det är faktiskt jag som har gjort middagen, vilket jag brukar göra.

Har varit iväg en sväng på dan med Madelen och hennes gosiga knasfia Linn. Det var Eurostop som lockade. Fast man kan ju börja undra vem det var som ville handla mest egentligen. Mamma Madde eller Linn ;P Söta dom där två brudarna. Just löööv them.

Efter middagen så är det tänkt att vi,(jag,pälsk,mamma och pappa) ska upp till simhallen och ta lite simtag. Fast om jag ska vara ärlig så tror jag att pälsk kommer sitta i bubbelpoolen mest o dega. Latmask!
Men jag hade tänkt och satsa på 25 vändor, det blir en halv kilometer. Orkar jag mer så tar jag självklart några rundor till. Ska köra tills jag verkligen inte orkar mer. Men 25 rundor blir det iallafall.

Oj oj.. maten måste kollas i ugnen!!!

LATER !



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är redan medlem på adsettings =)

2012-01-26 & 20:15:09
URL: http://heterjessika.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

jo, precis :)

2012-01-27 & 05:49:55
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback