Det ger sig!

Jajjamensan!!
Jag berättade ju i senaste inlägget att jag hade en liten nyhet att berätta för er idag.
Här kommer den....
På en vecka har jag gått ner 2kg! Woop Woop! Hur awsome är inte det?! Kanske inte är en jätte stor minskning, men det är en bra början. Så nu är det bara fortsätta med det lite mer sunda livet så kanske jag når min målvikt det här året. ;P haha
Nä, men jag måste faktiskt vara lite stolt över mig själv och lite ego. Trodde verkligen itne att jag skulle vara så här duktig på att motstå det där goda. Visst unnar jag mig nångång ibland. Men då är det inga mängder eller varje dag!

Får se hur mycket det minskat nästa vecka. Hoppas ju på nån liten minskning iallafall. Så länge det är ett minus så är jag nöjd!

Go Veronica!



Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Okej :)

2012-01-21 & 12:40:13
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Har lite ont i huvudet och så men annars är det bra :) sj?

2012-01-22 & 12:40:01
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback