8 Januari 2012

Pöjkarna är iväg till Uppsala,närmare bestämt till Tommie och hans Christine. Det ska gaddas på lillebrors arm. Ska bli spännande att se resuktatet när dom kommer hem senare.
Jag själv sitter här hemma hos mamma och pappa. Har haft en långt samtal med min bästa Madelen och gör inte så mycket annat.
Har ganska tråkigt om jag ska vara ärlig.

Igår gick flyttlasset från finaste huset och jag saknar det redan. Var sjukt jobbigt att packa lådorna efter bara ca 2 månader, men känns som att vi har det bättre här nere. Hos alla våra underbara vänner och familj. Blir nog bra i slut ändan. Trist som faen, men är bara gilla läget. Man kan ju inte bo på ett ställe där en utav personerna inte trivs alls. =(

Imorgon blir det en lite speciell dag. Jag ska nämligen på utflykt. Jag ska på äventyr till det gulliga lilla huset som ligger en bit utanför Uppsala city. Jojjo mensan, jag ska hem till Madelen och hennes underbara charmtroll. Imorgon kväll ska vi ha en myskväll och på tisdag ska jag och dom små charmtrollen ha en riktigt mysig dag bara vi 3 medans mamma Madelen jobbar. Ska bli så mys! Har saknat dom tjejerna så sjukt mycket!

Har suttit och sökt lite kurser också. Så om det blir som jag vill så läser jag Geografi A och Matte A med start den 19 mars. Jo, eftersom att jag blivit tvungen att hoppa av matte A kursen uppe i Huddik så måste jag läsa om den här nere, och tyckte det var lika bra att ta den direkt medans jag ändå är inne i matte världen.

Men nu tänkte jag tacka för mig för denna gång. Ska ta en promenad med Stich och sen sätta mig i soffan med farmor som är på besök.

HEIPA!

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Jo det är rätt bra,lite ont i huvudet och halsen man annars är det toppen! :D sj?

2012-01-08 & 19:48:48
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback