4 Januari 2012.

Helvetes jävla skit fan!!!!
Vaknade med en enorm vagel i högra ögat. Gör ont som faen!! Åhhh vad jag inte gillar att vara förkyld. Igår låg jag i stort sätt hela dan i mammas säng. Migrän,halsont och allmänt seg. Idag är det huvudvärk och den förbannade vageln! Inte lika mycket halsont idag som tur är.

Det har heller inte varit en toppen morgon. Skulle bara vilja skrika rakt ut eller åka iväg långt härifrån. Inget går min väg just nu. Så jävla less på skiten! Så jävla less på människor som beter sig som riktiga svin. USCH!
Nä, 2012 har inte börjat bra om jag ska vara ärlig. Men man får väl hoppas att resten av året kommer bli bättre. Men jag hoppas aldrig på för mycket nu för tiden. Känns som att det ändå aldrig blir som jag vill eller har planerat.

Lite negativt inlägg idag känner jag. Men alla dagar kan ju fakitkst inte vara tipp topp. Hur skulle det se ut? Nä, den här dagen är verkligen en grå och helt värdelös dag. Regnar gör det också.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa det hade jag verkligen :)

2012-01-04 & 16:10:52
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: Madelen

Ladda ner deras app och bara kör, hur enkelt som helst :) kram

2012-01-05 & 00:08:50
URL: http://frujensen.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

suuuper. idag kommer jag vara lite off, det är min födelsedag. men hoppas att du får en grym dag idag! :D

2012-01-05 & 09:47:01
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback