31 Januari 2012

Då var årets första månad förbi och nu väntar en ny månad med massa skojjsigheter.
Jag fyller bla år nu i februari,vi firar årsdag både som förlovade(3år) och tillsammans(4år),det är alla hjärtans dag och massa underbara människor som fyller år. Måste säga det att jag älskar februari månad. Är nog en utav dom bästa månaderna på året. =)

Idag har jag verkligen varit uppe med tuppen. Gick upp klockan 05.40 och vid 06.15 steg jag och Stich på bussen hemma hos svärfar för att åka hem hit till mamma och pappa. Vi sov hos svärfar i natt då Pälsk skulle upp så tidigt för att jobba. 06.30 skulle han hämta Gabe(chefen) och åka mot Värmdö. Då Gabe bor i samma område som svärfar och våran lägenhet, så orkade inte Pälsk köra hem oss hit. Så det fick bli att ta bussen. Men det gör vi ju utan problem så. Det jobbiga är bara att jag glömde Stich halsband och koppel hos svärfar. =/ Blir att leta fram nåt annat man kan ta istället eller så får det bli lite skogspromenader, för där kan han springa lös. Vill helst inte ha honom lös där det finns massa bilar och vägar. Så duktig är han inte än på att gå lös. ;P

Vi flyttar föresten hem till våran egna lägenhet nu i helgen!! =) Lillebror får bo inneboende hos oss...

Är inne på min 3 kopp kaffe denna morgon och känner nu hur magen börjar göra revolt. Med för mycket kaffe i sig så gör den gärna revolt. Haha.

Idag skulle jag ha provjobbat, men chefen ringde igår och sa att jag ska komma imorgon eller på torsdag istället. Hon hade visst dubbelbokat idag. Smart att inte kolla upp det när vi bokade i fredags. Aja. Hon skulle höra av sig under dan idag, så hoppas hon gör det. Trist vore det ju annars.

Igår hade jag föresten en väldigt dålig dag när det gäller träning och räkning av kalorier och så. Räknade inte alls och åt väldigt osunt hela dan. Skärpning Veronica! Så idag måste jag ta igen min osunda dag igår. Har börjat med lite havregrynsgröt nu på morgonen och tänkte om en stund ta den där morgon promenaden. I skogen får det bli idag då eftersom att jag inte har nåt koppel till Stich. Tur att det är en liten skog precis bakom mamma och pappas hus och en annan skog bara 3 min härifrån.
Men nu först ska jag dricka upp mitt kaffe!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa förutom att jag är sjuk är det bra :)

själv då?

2012-01-31 & 09:20:32
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: Louise

ja supergott :)

2012-01-31 & 19:05:20
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

bara bra här faktiskt, trött bara :)

2012-02-01 & 06:01:13
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: Louise

ja det är bara bra sjdå? :)

2012-02-01 & 11:35:48
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback