30 Januari 2012

-15 grader stod termonetern på imorse när vi steg upp vid 06.45 tiden. Nu kommer ryss kylan som dom snackat om. Fy satan va kallt det var när vi klev utanför dörren. Hoppas det blir lite varmare under dan. Men det brukar det ju alltid bli.

Pälsk och Martin åkte precis iväg till skola o jobb. Så nu är det bara jag och husets små fyrbenta herrar hemma. Men dom är ju inte direkt sociala. Båda ligger och sover. Kul sällskap.

Idag ska jag inte göra mycket. Bara vara hemma,ta en promenad framåt förmiddan, men annars inge spec. Måste leta fram lite kläder tills imorgon. En vit skjorta och några lite finare mörka byxor. Äger jag ens ett par sånna? Får ta en omgång i garderoben.
Ja, imorgon ska jag ju provjobba nere på RC Chocolate. Hoppas det går bra och att jag trivs. Tänker inte hoppas på för mycket dock.

Mina lungor tjuter litegrann. Tungt att andas. Får ta min lilla inhalator så kommer nog mina lungor må bättre.
Känner mig som en degklump. Ont i magen och allmänt seg. Varit trött i typ en vecka. Skulle lätt kunna lägga mig och sova nån timme, om inte hela dan. =/
Varför är jag så sjukt trött nu för tiden för ? =/

Soffan, here i come!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: jaa det har jag haft :)

2012-01-30 & 10:38:39
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: Louise

skönt att höra :) jo det e bra :)

2012-01-30 & 21:03:29
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

läs inlägget innan du frågar, står tydligt där!

2012-01-31 & 05:49:02
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback