27 Januari 2012

GOOOD MOORGON VÄRLDEN!

Här sitter jag, med morgonfrillan,osminkad och med en tallrik yoghurt. Har precis varit och väckt liv i lillebror också. En helt vanlig morgon med andra ord. Fast, jag brukar faktiskt ligga kvar i sängen eller iallafall i soffan vid den här tiden och kolla på Vakna!, men idag blev jag tvungen att sätta mig här vid datorn lite tidigare för att skicka iväg ett mail till min underbara morbror Pelle. Han är helt jävla awsome den karln! Tänk vad han gör för sin bästa systerdotter. =) Den enda han har visserligen, men ändå. ;P
Det han har gjort är att han har fixat så att jag och typ 1-2 vänner får gå på ALLA söndagas sändningar av BB nu när det börjar igen den 19 feb.(Han jobbar med programmet,ljustekniker.) Hur jävla awsome är inte det lixom?! =) Soo happy!
Så nu vet ni vart ni kommer ha/se mig varje söndag framöver. I BB studion. =) Den 19e feb är det jag och min underbara Madde som intar studion för att se säsongs premiären!  Woop Woop!

Glömde berätta en kul nyhet igår.
Jag ska på jobbintervju idag. På RC Chocolate(ett fik typ) här i Sigtuna. Jag skickade en ansökan i förrgår och igår hörde dom av sig och undrade om jag kunde komma idag. Skit kul ju! Kanske inte det jag egentligen vill jobba med, men det är ett jobb och det är bättre än ingenting alls. Sen så är det ju något som jag jobbat med förr. Typ.
Så idag håller vi tummar och tåy för att det ska gå vägen för mig.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen börja göra mig lite iordning. Ska va på intervjun 11.30.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: så bra :)

2012-01-27 & 09:24:44
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback