25 Januari 2012

För jag har fått ett extra jobb!! Woop Woop...
Jojjomensan. Min kära syssling Cizzi´s mamma kontaktade mig på fejsan och sa att dom behöver tim.vikarier på hennes jobb. Awsome jue! Det är på ett korttids boende. Precis vad jag vill jobba med.
ÄNTLIGEN har jag nånting. Visst, inget heltids jobb, men det är iallafall nånting som drar in lite pengar. =)
Det går bra nu. ;P

Idag så har det varit väldigt mycket fokus på träning för min del.
Började dagen med en promenad, sen i förmiddags blev det lite zumba+styrka här hemma och nu för en stund sen tog jag,pappa och mamma oss en liten promenad på ca 30 min. Känns så bra efter en sån här dag! Jag gillart verkligen. Imorgon ska jag,pälsk och pappa upp till simhallen och simma lite.
Nästa vecka tecknar jag och lillebror medlemskap på SW i Märsta..Hejja Hejja!

Håller för tillfället på att göra lite middag till folket här hemma. Hamburgare med bröd och pommes blir det. Men jag själv hade tänkt o ta mig en varma koppen eller nåt. Försöker ju att inte äta så mycket fet mat.
Nähe. Blir nog tvungen att avsluta här. Maten lagas ju inte av sig själv.

Cha cha bitches!


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

det är typ undernäring, så jag måste äta massa vitaminer, kolhydrater och proteiner, jag typ äter konstant hela dygnet ;)

2012-01-26 & 06:02:59
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback