16 Januari 2012

Vilken jävla kass natt asså!
Pälsk har inte kunnat sova, vilket har gjort att jag heller inte kunnat sova för han har legat och vridit och vänt på sig hela natten och muttrat. Fick byta plats en sväng också. Tydligen så tyckte han att det var sjuuukt varmt också. Men njaaa, det var snarare tvärt om. Typ.
Aja.. Jag är vaken och dricker kaffe ur lillebrors termos. Menningen var att Pälsk skulle ha med sig den till jobbet, men han insåg att han kommer välta den och då kommer den läcka ut i hela bilen. Inte bra ju. Så han lämnade den hemma till mig istället. Tackar!

Idag är det min uppgift att få upp lillebror och skicka iväg honom till skolan. Ska vcka honom om en liten stund.
Tänkte att jag och Stich ska följa med honom ner till bussen sen. Så får vi oss en liten morgonpromenad. Sen blir det hem och fixa lite. Söka lite jobb,diska,fixa tvätten och lite sånt. Ska ringa Fortum o så.

Asså,kaffet smakar gudomligt idag! Lööövley!
Magen börjar kurra. Får bli att börja väcka lillebror till liv och göra lite frukost till oss. Men jag tar bara nåt litet, ett glas juice typ, för jag tänkte äta ordenklig frukost efter promenaden lite senare..

OVER AND OUT !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback