15 januari 2012

Idag är det exakt 1 månad kvar tills jag fyller 24! Coolt va?! ;)

Sitter här med en kopp kaffe och poppar musik på högsta i Pälsk´s hörlurar. Poppar lika mycket och högt som han brukar göra. Stackars lillebror som måste sitta brevid mig och se när jag diggar musiken o lyssna på min fina sångröst.. Det är förra årets upplaga av Så mycket bättre som spelas just nu.

Idag har det blivit ännu en promenad, och idag fick jag och pappa även med oss mamma. Blev en längre promenad idag med våra stavar. 1,5 timme blev det. Vi är så duktiga! Gjorde i vanlig ordning lite havregrynsgröt när vi kom in igen och även lite armövningar med gummibandet för min del.

Tänkte ta mig en dusch om en stund, för om jag ska vara ärlig så luktar jag inte jätte gott i detta tillfälle. Stackars lillebror som sagt..

Dags att poppa vidare!!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vi börjar bli gamla nu:s hehe

2012-01-15 & 18:16:36
Postat av: Naaaan

sv;Ja samma här!

2012-01-15 & 19:19:05
URL: http://naaaan.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback