13 Januari 2012

FREDAG DEN 13E GOTT FOLK!!!!!
Jag brukar ha jävligt tur sånna här dagar, men fan inte idag!! Sov som en kratta inatt och har börjat denna dag med världens jävla mensvärk! JAG ORKAR INTE!!!
Jag som hade planerat en dag med lite träning. En morgon promenad och lite övningar med gummibandet. Men tror jag hoppar det idag. Blir nog att ligga i soffan hela dan. Kanske tar mig en promenad senare när värken släppt lite. Om den gör det vill säga?! Denna värk gör mig gaaaalen! Hatar detta!!
Har ont i äggstockarna,svanskotan,låren och mår illa. Faaan att jag på senaste tiden börjat få sån här jävla värk varje gång det är dags. Aldrig haft problem med värk förut. Ingen värk alls typ. Men nu jävlar. HELVETE!!!!

Känner bara för att gräva ner mig nånstans!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback