Vatten och bröd.

Ryggen värker fortfarande och nu har jag även börjat få ont i ryggslutet. =/
Jävla skit rygg!!

Ingen mat har vi hemma heller o Pälsk messade för en stund sen och berättade att dom blir kvar ute på Värmdö inatt för att slippa åka så tidigt imorgon bitti. Toppen! Jag som hade tänkt att vi skulle åka o panta vår stora soppsäck med tomburkar ikväll när han kom hem. Men icke sa nicke. Jaha, Får väl eka i vårat kylskåp tills imorgon kväll då.. Aja. Än så länge så finns det några bröd skivor kvar, men dom lär ju försvinna innan denna dag är över. Måste ju få i mig nån slags middag senare också..Får bli några torra skivor bröd utan smör o annat på till middag.
Hittade lite spagetti som jag kokade upp o åt tillsammans med ketchup. Ingen lyx mat direkt, men vad gör man inte när det är så tomt i kylskåpet o skafferiet så det ekar? Inte ens en droppe mjölk har vi....

Ett jobb så man tjänar ihop lite money o kan köpa hem mat vore ju inte så dumt kanske.
Fast ska kanske inte klaga så mycket. För som min pappa alltid säger. "Tänk på barnen i Afrika. Det finns alltid dom som har det värre" Ja. det är ju faktiskt sant. Så ska inte gnälla. Det duger bra med vatten och bröd för mig. =)
Den här tallriken skulle nog många där ute i världen bli överlycklig för.
Varsegoda! =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Förlåt för sent svar, jag har haft en bloggpaus. Men nu är jag tillbaka igen! :D

2012-02-07 & 19:30:05
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: hanna ♡

bara bra här, själv? :D

2012-02-07 & 22:35:58
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback