I want to go home.

Har precis avnjutit en god middag. Köttfärslimpa med potatis och brunsås. Mumma!
Pälsk är iväg med pappa och gör bilaffärer,mamma är hos Eva och lillebror är på konsert med Carl. Nåt band som heter Asking Alexandria. Ingen aning vilka dom är, men jaja..

Hela dan idag har jag bara velat flytta hem till lägenheten. Vi ska ju göra det på lördag, men jag vill flytta nu nu nu! Helst igår lixom. Jag vill hem. Hem till mitt egna sovrum där jag kan sova i min egna säng. Till mitt egna badrum och vårt underbara badkar. Köket och uteplatsen. Ahh, jag vill hem. Får se om det kanske blir imorgon. Beror på hur länge Pälsk jobbar och lite så.
Jag är less på att bo här hemma hos mamma och pappa. Visst jag älskar dom,men vi går varandra på nerverna heeela tiden. Det är alltid tjaffs om nånting, och sen så har vi så olika viljor också. Det krockar lixom lite.
Nej! Jag ska hem och det är snarast!
Vårt fina vardagsrum. Dock har vi en annan soffa nu. Vår stooora soffa =)

Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: :)

2012-02-01 & 19:12:16
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

hihi, okej :)

2012-02-02 & 06:22:07
URL: http://heaa.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback