For sale!

Sådär.
Nu har jag fotat lite möbler som vi ska sälja. Fick dock fota med min mobil för det fanns inge batteri i nån utav  våra digitala kameror.
Där av den dåliga kvallitén på bilderna.
TV bänk i svart glas. 3 plan.
200:- eller högsta bud.
Vardagsrumsbord i glas. Undre svarta delen går att dra ut.
200:- eller högsta bud

Har ett barbord med två stolar/pallar också. Men dom verkar det som att jag redan har en köpare på, men skulle hon ändra sig så lägger jag upp bild på det också.
Det kommer nog mer saker som ska säljas eller skänkas bort. Vi håller på och rensar lägenheten för att kunna köpa nytt.
Så håll utkik! Kanske kommer det upp nåt som just DU är ute efter nångång! =)

Kommentarer
Postat av: elli

jag kan köpa tvbänken

2012-02-09 & 07:24:32

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback