20 Februari 2012

Vilken kväll det blev igår!
Det börjar med att jag och Madde är först på plats. Inte en kotte som var där när vi kom. Sen fick vi stå ca 2½timme ute i snö slasket,halv regnet och kylan. Men vad gjorde det när vi visste vad som väntade där innanför porten. =)
När vi väl kommer in så är det reserverade platser till oss och vi hamnar på helt ok platser, till en början. Sen blir vi förflyttade och hamnar på bästa platsen i studion. =) Man tackar! Sen rullade det på i vanlig ordning.
Efter sändningen blev det vip-vaka och då fick vi också byta plats. Till bra platser dessutom.
Men ska jag vara ärlig så var nog både jag och Madde en aning trötta under vip vakan, det kändes att man varit i studion i ca 5 timmar.
Men kul hade vi och nästa helg kör vi på't igen. Vi kommer bli kända i studion.. ;P haha

För er som inte har den blekaste aning om vad jag snackar om, så är det så att jag och min underbara vän Madde var iväg på premiären av årets Big Brother, med efterföljande vip-vaka igår. Det tackar vi morbror Pelle för!

Tänkte att jag ska slänga upp en bil på vad vi fick i vår lilla goodie-bag sen. inget märkvärdigt men ändå kul saker.
Deltagarna orkar jag inte gå in på just nu. Tar det senare, men en sak kan jag ju iallafall säga nu. Varför i helvete går man in i huset när man ska föda barn om ca 4 veckor??? Jag förstår inte, men antar att det finns en summa pengar med i leken?

Nu ska jag göra mig lite frukost och se på gårdagens premiär på webben. Det sägs att jag var med tydligt i bild ganska många gånger =)
Yes!I'm a superstar!! =) Thi hi..

Kommentarer
Postat av: Amanda Persson .[ foto/tävlingar ]

sv; härligt att höra :D

2012-02-20 & 10:39:26
URL: http://amandapersson.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

Ja min helg har varit toppen! Din då? :D

2012-02-20 & 10:57:25
URL: http://nathalienyren.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback