15 Februari 2012- MIN FÖDELSEDAG!

Va är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är VERONICAS födelsedag! HURRA HURRA HURRAAAA!!! =)
Hipp Hipp Hurra på MIN alldeles egna dag! 24 år. Ett år äldre och ett år närmre pensionen.
Har börjat denna födelsedag med ett långt härligt skumbad,ansiktsmask och lite kropps peeling. Avslutade allt med en härlig kroppslotion och nu sitter jag här med en kopp te och kollar på VAKNA!.
Pälsk har åkt iväg till jobbet. Åkte lika tidigt idag och vi hoppas att han inte kommer hem lika sent som igår. Jag fyller ju faktiskt år! ^^

Idag kommer mamma,pappa,mormor och farmor över på fika. Eller ja, dom kommer nångång senare i eftermiddag. Får se om det kanske dyker upp nån mer. Det vet man ju aldrig.
Inga presenter har jag fått nu på morgonen. Men tycker inte det gör så mycket. Det är ju inte som när man var liten direkt och fick frukost på sängen och massa paket hela dan. Nä, nu för tiden nöjjer jag mig med det lilla. Bara det är dyrt ;P haha..

Igår var det ju som bekant alla hjärtans dag och jag som trodde att min underbara karl inte tänkte så mycket på det, kom hem med en ask geléhjärtan. Snutteplutt då! =)

Nej gott folk, nu ska födelsedagsbarnet mysa ner sig i soffan med sin kopp te och bara mysa med tända ljus och VAKNA!.

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

bara bra här, själv? :D

2012-02-15 & 08:13:26
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: rajk.

Stort grattis på din födelsedag! :-)

2012-02-15 & 09:18:04
URL: http://rajk.blogg.se/
Postat av: rajk.

sv: ja den är jättebra :-) gick på radio i morse och satte sig på hjärnan direkt. :D

2012-02-15 & 09:39:15
URL: http://rajk.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback